let him go ~

ehem ... ehem .. err Assalamualaikum ~ ~ uh rasa kekok lahh nk mengupdate blog yg dah bersawang nih ! lama sgt tak tgk , almaklumlah buzy dgn kelas . so now i'm back to normal life ! class everyday . back to our topic ??? 

review to Mr. Z (couple date : 11/1/2008)


mohon maaf walaupun bukan raya , sekali lagi kan . 6 tahun kita kenal . knapa perangai awak berubah secepat nih ?? aku tau maybe benda ni salah aku jugak sebb aku xterus terang dari awal tentang prangai ni . lama aku pendam benda nih , tapi saat nih la yang tepat untuk aku luahkan semuanya . aku terpaksa terus terang dengan apa dah berlaku . sebab aku taknak dia bertepuk sebelah tangan , that why i'm leaving you . hilangnya perasaan sayang nih bila aku cari dia balik , then g bercuti dgn membe . selama 2 hari bercuti tu , baru aku tau perangai dia yang agung sangt tu , kt sanalah aku boleh tau sama ada dia masih sayg kn aku lg ka dak . bila masa terkantoi nya mesej mesej "b" "syg" . okey kat situ aku da nampak semuanya .
Masa yang sama aku tanya kawan dia merangkap membe baik ayu ! dia cita semuanya , yang selama ni aku xtau terungkap dah . so bila otw balik rumah masing masing , atas feri aku fikir kn balik apa yg berlau 2 hari tu . aku nangis . then di atas feri tu lah berakhirnya prasaan sayang aku kt dia + air mata terakhir untk dia . .wlaupun aku dah cuba suruh dia ubah balik perangai tu . tetap xdak guna . igt boleh laa sayang nih nak mai balik , tp rupanya dak pun . bukan niat nak mainkan hati dan perasaan dia , tapi aku xnak dia bertepuk sebelah tangan .that why aku amik keputusan mcam nih . sorry . xdk niat nak wt semua nih . tapi ni untuk kebaikan kita dua ! .

ikhals dari saya (lastly date couple 24/4/2013 5.48 ptg )

halal kan makan minum saya .
i will miss all the moment with him , thanks for everythings .

No comments: